» » МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ НЕДЕ?

МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ НЕДЕ?

МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ НЕДЕ?

1.Қазақстанда медициналық сақтандыру жүйесін енгізу реформасының жүзеге асырылу мерзімі неге байланысты түзетілді?


– МӘМС-тің Қазақстандағыбюджеттік-сақтандыру үлгісі дегеніміз, қолданыстағызаңнамаға сәйкес, мемлекеттіңбасым ролі арқылы халықтың барлық санатының, бизнестің, азаматтыңөзінің сақтандыру жарналарымен аударымдарын төлеуге міндетті ынтымақтытүрде қатысуы. Барлық сақтандырылған азаматтардыңмедициналық қызметтер көрсету пакетіне тең дәрежеде қолжетімділігі «әркімнен мүмкіндігіне қарай» және «әркімге қажетіне қарай» қағидаты бойынша жұмыс істейді. Дегенмен, әлеуметтіксауалнамалар құрылымында жүргізілгенсараптамалық бағалаулардың нәтижелерікөрсеткендей, аталған реформаныжүзеге асыруда елеулі қауіптер баршылық — «өзін өзі қамтушылардың» сақтандыружүйесінен тыс қалу қаупі жоғары. Белгілі бір ресми табыстары жоқ, салық пен әлеуметтікжарна төлемейтін адамдар тұрғындардың біршама бөлігін – 2,7-3(?) млн құрайды, яғни, олар формальды экономикадантыс қалған.
ҚР Парламенті палаталарының 2017 жылғы 4 қыркүйектегібірлескен отырысында Мемлекет басшысы еліміздіңденсаулық сақтау саласын дамыту үшін медициналық сақтандыружүйесінің прогрессивтілігін айта келе, ҚР Үкіметіне денсаулықсақтау саласын реформалауқадамдарын қайта қарап, сақтандырумедицинасына азаматтардың барлық санаттарының тең дәрежеде (әділетті) қатысуын қамтамасыз етуді тапсырды.
Сонымен бірге, Үкімет алдына халықтың өзін-өзі өнімсіз қамтамасызететін тобын ел экономикасына тарту, бизнестіңжәне мемлекеттің жүктемелеріназайту, Қордың қаржылық тұрақтылығын қамтамасызету үшін қажетті резервтерді қалыптастырубойынша мейлінше тиімді шараларды зерделеп, жасау міндетін қойды.

2. Қазақстанда МӘМС жүйесін одан әрі жүзеге асыруда қандай заңнамалық өзгерістер қарастырылуда?

– Қазіргі уақытта ҚР Парламенті Мәжілісіндезаңнамаға МӘМС аясында халыққа медициналықкөмек көрсету мерзімін кейінге шегеруді, АҚС шарт бойынша жұмыс істейтін жеке тұлғалар үшін жарна мөлшерін өзгертуді, жұмыс берушілерден басқа барлық санаттағылардың жарна төлеу уақытын кейінгі шегеруді қарастыратын бірқатар түзетулер енгізу мәселелері талқылануда.

Аталған түзетулер нендей жағдайларды болжайды?
Біріншіден, МӘМС жүйесіндемедициналық көмек көрсету мерзімі 2018 жылдың 1 қаңтарынан 2020 жылдың 1 қаңтарынаауыстырылады;

екіншіден, сақтандырылмаған тұрғындарүшін мемлекет есебінен қажетті медициналықкөмек көрсету көлемі (КТМКК) 2022 жылдың 1 қаңтарынадейінсақталады;

үшіншіден, МӘМС жүйесіне мемлекеттіңжеңілдік санатындағы тұрғындарүшін төлейтін жарна төлемдерінің және жеке тұлғалардың (жалдамалыжұмыскерлер, өзін-өзі қамтушылар, оның ішінде ЖК,АҚС) жарна төлеу мерзімі 2020 жылдың 1 қаңтарынаауыстырылады;

төртіншіден, Жұмыс берушілер ӘМСҚ-на1-1,5% мөлшерінде жарна аударуды 2020 жылға дейін жалғастырабереді;

бесіншіден, АҚС шарттар бойынша табыс табатын жеке тұлғалардыңжарна мөлшері (жарна есептеу объектісінен) 5%-дан 1%-ға дейін азайтылады.

aлтыншыдан, аударымдармен жарналарды есептеу үшін ең төменгі шек (1 ЕТЖ) алынып тасталады,

жетіншіден, МӘМС жүйесіндегі«Үкімет – азаматтарүшін» МК қызметі мемлекеттік монополияғажатқызылады.

14-12-2017, 12:38
453 просмотров
Нашли ошибку?